a

Retur și Garanție

PROCEDURA DE RETUR

Conform OUG nr.34/2014, cumpărătorul are dreptul să notifice în scris că renunță la cumpărare, fără penalități și fără a preciza motivul, în termen de 14 zile de la primirea produsului.

Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat cumpărătorului (în ambalajul original și cu toate accesoriile incluse, să nu prezinte semne de uzură și folosire, să aibă etichetele intacte, fără mirosuri de parfum ori substanțe chimice, fără deformări ). Cheltuielile de returnare sunt suportate de către cumpărător.

Produsul/produsele trebuie ambalate corespunzător, pentru a nu se deteriora în procesul de transport (în cazul în care produsul se deteriorează din cauza ambalării necorespunzătoare, returul banilor/înlocuirea produsului nu va mai fi posibilă). Nu ne asumăm răspunderea pentru daunele aduse produsului din cauza ambalării necorespunzătoare.

Rambursarea contravalorii Produsului/înlocuirea Produsului se va face în cel mult 14 zile de la primirea Produsului returnat. Nu vor fi rambursate cheltuielile de transport.

Returnarea produselor se realizează prin curier rapid, la adresa comunicată de noi în momentul anunțării intenției de retur. Produsele NU se vor returna prin POȘTA ROMÂNĂ și nu se vor expedia la nici o altă adresă decât cea specificată de noi.

Cumpărătorul are opțiunea să aleagă dacă dorește să primească înapoi banii reprezentând contravaloarea produsului returnat sau să aleagă un alt produs din colecțiile noastre de o valoare similară cu valoarea produsului inițial sau plătind diferența de preț dacă acesta are un preț mai mare. Contravaloarea produselor returnate va fi restituită prin transfer bancar în contul indicat de Cumpărător, NU cash, din motive de siguranță, în maxim 30 de zile de la primirea Produsului returnat.

GARANȚIE

Toate produsele achiziționate de pe site-ul kidsy.ro au termen de garanție de 30 de zile de la data cumpărării. Garanția se soluționează prin repararea sau înlocuirea produsului defect. Plata transportului pentru produsele trimise în vederea soluționării garanției revine în responsabilitatea clientului.

Pentru a beneficia de garanție este necesară prezentarea produsului defect în ambalajul original împreună cu accesoriile aferente și copia după factura fiscală.

În cazul în care produsele nu sunt în conformitate cu cele menționate mai sus pot fi returnate solicitantului expeditorului fără a i se soluționa garanția.

Nu fac obiectul garanției produsele utilizate în condiții neadecvate (altele decât cele recomandate pe etichete pliante de întreținere.